Specjalista ds. zakupów i logistyki
Tomaszów Mazowiecki
Twój zakres obowiązków
- przygotowywanie i organizowanie procesu zakupów
- poszukiwanie nowych oraz współpraca z istniejącymi dostawcami, podwykonawcami i usługodawcami
- analizowanie dokumentacji zleceniodawców i zapytań ofertowych
- prowadzenie negocjacji warunków, cen i umów z dostawcami
- proponowanie rozwiązań mających na celu optymalizację kosztów zakupów
- nadzór nad terminową realizacją zamówień
- opracowywanie dokumentów handlowych (zapytania ofertowe, zmówienia, umowy)
Nasze wymagania
- doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów
- wysoka komunikatywność umiejętność budowania relacji
- praktyczna umiejętność prowadzenia negocjacji
- inicjatywa, samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
- bardzo dobra organizacja pracy własnej w tym prowadzenia kilku projektów jednocześnie
- umiejętność czytania dokumentacji projektowej będzie dodatkowym atutem
- zdolność analitycznego myślenia
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umową o pracę
- ciekawe zadania, dające możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w zespole osób, dla których ważna jest współpraca i wzajemne wsparcie
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników